Friday 27 April 2012

hai.selamat pagi buku hidup ku.pagi ni sangat membosankan.sepatutnye hari ni ade kenduri.
tapi tak tahu la pukol berape.kena tunggu tuan rumah balik bekerja baru la pegi.
tu pun kalau jadi lah.sebenarnya dah lama aku tak keluar.
asyik terperap je kat rumah ni.tu la.dulu baik baik kerja aku pegi berenti.haha.
tapi tu bukan salah aku.tu salah agen aku.banyak sangat problem.
tak pasal pasal kena reject ngan company tu.haha.buat malu betol.
tuah tidak di jangka, aku dapat offer masuk company.malangnya tak de transport.
terpaksa lah aku menolak tawaran itu.haha.tak pe.rezeki ade di mana mana kan.
cume kite yang kena usaha.okay!hurm.lagipun sekarang dah nak raya.so,kena la cari duit kan.jadi,sekarang aku pasang niat lepas ni aku tak nak berenti lagi.apepun halangannya akan ku tempuh.cewah.poyo je.haha.
k la.aku dah merepek ntah ape ape.so,nasihat daripada aku.hargailah pekerjaan anda.haha.KBAI :)

No comments:

Post a Comment