Wednesday 2 May 2012

MEI :DD

hah.bulan yang ku tunggu tunggu telah tiba.MEI.favourite bulan aku.haha.banyak benda yang akan berlaku dalam bulan ni.event yang paling penting of course la BIRTHDAY AKU. :D ceh.penting bagi aku je kot.nta nta taon ni pun tak dapat hadiah.tak pe la.aku redha.haha.poyo je. ;)



second,of course lah hari ibu.tahun ni family besar sebelah mak aku nak buat hari ibu plus sekali dengan hari keluarga.so,banyak lah duit yang harus dilaburkan.hehe.
tapi tak pe.kan untuk family jugak.mase tu every single family kena lah sponsor food.family aku keluarkan makanan ringan je kot.macam hot dog,nuget dan potato goreng.dan benda yang aku sedang kusut berfikir ialah hadiah ape yang ku nak bagi kat mak aku nanti.dah la kena buat puisi untuk ibu masing masing.segan doe.hahahah.aku ni dah la tak pernah berjiwang jiwang ngan mak aku.kih kih kih.tapi nasib baik ade majalah REMAJA ni.copy dan tea je la.haha.tapi nak bace tu memang sangat segan mey.haha.but i noe i can do it.haha.

ok third,perkahwinan Awal Ashari dan Scha Alyahya.pasangan ni bagi aku sangat sweet.dengan gaya Scha yang agak macho.tak de la tergedik gedik kan.Awal pulak sangat pembersih.die kan pernah tunjuk rumah die mase fuhh!! last episod.perh.all white.tersusun rapi dan perfect! dieorang sangat sesuai.so,aku harap kan hubungan dieorang ni kekal sampai bile bile.dan SELAMAT PENGANTIN BARU pada 4 MEI ni :))) <3





ok la.tak tau dah nak tulis ape.KBAI :)

No comments:

Post a Comment