Friday 4 May 2012

sedang ku bosan bosan.aku amek la album yang dah lame terperuk kat dalam kotak.dalam tu bukan koleksi gambar tapi koleksi kenangan masa kat maktab yang muat untuk ku selit ke dalam nya.haha.usha satu satu.sampai kadang kadang tu aku tergelak sendiri sebab teringat memori yang kelakar.dulu,aku,ain ngan alya memang gila gila.termasuk la beberapa lagi best fren aku iaitu akmal , nona dan ramai lagi :)

this is from akmal.die bagi bende ni mase balek prep malam kalau tak silap. :)




ni pulak dari bestie aku.kiteorang pisah sekolah mase f4.nama die ayu.but kiteorang still helo helo sampai sekarang. :D


dua card yang cute ni dari bestfriend aku yang tugede gede ngan aku dari form 4 sampai la sekarang.mereka adalah farahain dan alya maisara ! card ni dieorang bagi masa aku balik dari perkhemahan kadet polis.sedang aku syok kat kulim tu dieorang boleh pulak berfoya foya ngan senior mase graduasi my justin and the geng.haha.sebenarnya banyak lagi kenangan nya tapi malas nak masukkan.biar lah aku je yang abadikannya.hahaha. RINDU KORANG DAN KENANGAN KITE DULU. :') <3

p/s : hargailah dan sayangilah sahabat anda sebab bile die pergi takkan ade yang sama cam die untuk jadi pengganti.KBAI :)

1 comment:

  1. sy ade bg awk ape2 kew? heee..secubit je gurauan..sekualii nasihaat..dan segenggam kekuatan..
    ...and...sepiring gelak tawa..heeehuuuuww2

    ReplyDelete